Sodium Carbonate: O le Pule Fa'atonu o le pH i le Alamanuia Fa'alina

Sodium carbonate, e taʻua foʻi o le soda ash, o se vailaʻau faʻapitoa masani e faʻaaogaina i totonu o pisinisi maina.E faʻaaogaina muamua e avea o se pH regulator ma se faʻalavelave i le faʻaogaina o le faʻafefe.

O le Flotation o se metotia faʻaogaina o minerale e aofia ai le tuʻueseeseina o minerale taua mai minerale gangue e ala i le faʻaaogaina o eseesega i totonu o latou meatotino.I lenei faagasologa, o le sodium carbonate o loʻo faʻaaogaina e fetuunai ai le pH o le minerale slurry i se tulaga e faʻamalosia ai le faʻaogaina o tagata aoina i luga o luga o minerale taua ma le faʻavaivaia o minerale gangue.

O le faʻaaogaina o le sodium carbonate i le faʻafefeteina o loʻo i ai le tele o mea lelei.Muamua, e mafai ona faʻaleleia atili le lelei ma le filifilia o le vavaeeseina o minerale, lea e mafai ona faʻaititia ai le tau o le gaosiga ma faʻateleina le gaosiga lelei.Lona lua, o le sodium carbonate e faigofie ona maua ma faigofie ona taulimaina, faʻafaigofie ona faʻaoga.E le gata i lea, e itiiti sona aafiaga i le siosiomaga ma e le afaina ai le siosiomaga poʻo se afaina.

Ae ui i lea, o loʻo i ai foʻi ni faʻafitauli i le faʻaaogaina o le sodium carbonate i le pisinisi eli.Mo se faʻataʻitaʻiga, i lalo o nisi tulaga faʻafefeteina, o le aʻafiaga o le sodium carbonate atonu e le faamalieina, ma e ono manaʻomia le faʻaogaina o isi mea faʻapipiʻi.E le gata i lea, o le fua ma le faʻaogaina o le sodium carbonate e manaʻomia ona fetuunai e faʻatatau i tulaga faʻapitoa;a leai, e ono a'afia ai le fua faatatau o le toe fa'aleleia o minerale ma le fa'alelei lelei.

I le aotelega, o le lelei o le sodium carbonate i totonu o pisinisi maina e sili atu nai lo ona le lelei.E le gata ina faʻaleleia le lelei o le flotation ma le filifilia ae faʻaitiitia foi le faʻaleagaina o le siosiomaga ma tau minerale, faʻaaogaina lautele.

I le faaopoopo atu i le sodium carbonate, o loʻo i ai le tele o isi reagents e taʻalo taua i le faʻagasologa o le faʻafefeteina, e pei o le copper oxide, diethyl dithiophosphate, ma isi. le lelei ma le saʻo o le faʻagasologa o minerale.

I le faaiuga, o le sodium carbonate o se vaega taua o le pisinisi eli, ma o lona faʻaogaina e maua ai le lagolago taua mo le vavaeeseina ma le faʻaaogaina o minerale.Faʻatasi ai ma le faʻaauauina o le atinaʻeina o saienisi ma tekinolosi, o le faʻagasologa o le mining o loʻo faʻafouina pea ma faʻaleleia atili, ma matou te talitonu o le sodium carbonate o le a sili atu ona taua le sao i le pisinisi maina i le lumanaʻi.


Taimi meli: Me-04-2023